Keresés ebben a blogban

2016. december 13., kedd

Projektor szervizben

A projektorunkat tegnap - a vizsgaidőszak kezdetével - elvitték szervizbe. Vagyis nincs. :-)
Már látszott rajta pár hónapja a hiba ('hóesés'), de az utóbbi időben sokat romlott.

A hibát egyébként bejelentettem a szerviznek november 11-én, de ők ragaszkodtak a bevizsgáláshoz. (Mondjuk ezt csak az én telefonos megkeresésemre árulták el, maguktól nem jeleztek volna vissza semmit.) Szerintem ezzel csak elvesztegettünk egy hónapot, mert ha a helyszínen ránéznek, akkor is nyilvánvaló lett volna a hiba. No de nem vagyok én szervizes, mit tudhatom.

A kérdés majd az lesz, hogy mennyiért és mennyi idő alatt lesz javítható. Azt már néztem, hogy egy kb. ennyit tudó projektor nettó 200e Ft-tól indul. (Csak hát a közbeszerzés időigényét ismerve, abból következő félévre nem lesz projektor.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése